Tvingsyndromet

Ja igår va det match för vårt kära Tvings GoIF igen. Denna gång stod Eken för motståndet. Vi gör en bra första halvlek och tar ledningen med 3-0. Jag fick äran att lägga en straff som vår speciella straffixare fixat. Fjärde eller femte straffen tror jag han fått den säsongen. Denna gång tyckte jag den såg solklar ut iaf. Har jag inte tyckt alla andra gånger:) Jag satte straffen.
Sen drabbas vi av det vi nu kan kalla Tvingsyndromet. Vi blir tokpassiva o får¨bara slå ifrån oss. Inte för att vi rulade så mkt boll i första men då fick vi iaf fast bollen lite mer på deras planhalva.
De gör 2 snabba mål sen blir det bara att kriga för oss. En felaktig frispark precis utanför vårt straffområde gör de mål på. Riktigt snyggt. O matchen slutar 3-3. Tycker jag va rättvist. Mig egen insats var allt annat än bra. Kom fel från början men fick spela hela matchen iaf.
Nu ska jag iväg o grilla o dricka ett par öl. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni får börja med mental träning hela bunten, så här kan det ju inte fortsätta. Eller är ni för dåligt tränade?;)

2009-05-31 @ 18:21:33
Postat av: simme

det var jag ovan

2009-05-31 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback