Sicka krav

Vilka krav man har på sig o uppdatera då! Gör ni inget annat än o följer min blogg eller?
Nu får man väl börja skicka in bidrag till nästa år ja. Man kanske borde göra en uppföljning där. Men såna insiderjobb håller jag inte på me.
Igår var det match mot serieledarna. Förlust 0-7. Inte mkt o säga. Tyckte de var jävligt bra när de anföll. Två snabba ytterforwards som tränaren tyckte vi borde tagit hand om. Tyvärr så hann vi inte med dem så de kom igenom lite för lätt. De hade 3-0 redan efter en kvart och gjorde mål på varje chans de fick.
Jag spelade ytterback hela matchen. Tyckte det gick okej ändå. Han på min kant kom visserligen förbi ett par ggr men gjorde inga mål o jag tyckte jag hade hyfsad koll på honom.
Skälla ut domaren fick jag oxå när han dömde att en boll var inne som inte var det. Jag stod på linjen o räddade. Men domaren trodde tydligen att jag är så dum så jag ställer mig inne i målet o försöker rädda bollen. Jag frågade honom varför jag skulle ställa mig innanför mållinjen. Men som vanligt har de där domarna inte mkt till svar. 0-6 elr 0-7 kanske inte spelar så stor roll men man blir ju arg!
Nu ska jag nog iväg o kolla fotboll sen ska jag kolla en lägenhet.
Thats all for now!

Kommentarer
Postat av: simme

kolla in lägenhet, is nice. du får berätta.



Hur kan du var så dum så att du ställer dig inne i målet o försöker rädda? Va?

Postat av: andrea

ut med domarn och in med nalle puh...lalaaa

2009-05-25 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback