Förlust, valborg

Ja jag får ju följa upp meddelandet om Tvings GoIF. Det blev en tung förlust mot Hoby med 3-2. Trots att vi hade en ledning med 2-0 i paus. Där 2-0-målet gjordes av Stellinho. Jag själv alltså. Högerback som jag är så följde jag me upp i anfallet och blev fri me målvakten och placerar den säkert förbi honom. Tränaren använder fraser som "spelade i trans" och "planens gigant" om mig i sitt referat haha! Hela referatet läses här: http://laget.se/public_lag/public_popup.asp?name=TVING&id=10995&p1=referat&item=1069371 . Haha jag fattar inte hur man länkar!!!! Vår tränare har en förmåga att i lite väl mycket ibland men det kändes helt okej för mig! Synd att vi inte kan vara lite jämnare o hålla hela matchen ut.
Valborg firades i Lund och det var en riktigt bra dag!
Fortfarande har jag inte hittat nån lägenhet, får kolla den där anslagstavlan sarah snackar om.
Mitt vik har gått ut på jobbet så jag får ingen lön i Maj, det är mindre bra. Tänkte därför ta upp pokerspelandet denna månaden o hoppas det blir jackpot!
Ska inte klanka ner på skatteverket förrresten. Även fast man var 200 i kön så tog det inte mer än 2 minuter innan man kom fram. De är ju så många som jobbar. Så inga hard feelings där. De skickade min deklaration o jag får till baka typ 1000 spänn. Alltid nåt!
Dagens stora nyhet är annars att Skärgårdsdoktorn blir film. Det behövde man inte ens kolla nyheterna för att få reda på. Runt halv åtta får man ju sms ända från A i huvudstaden om att det var så. Mkt nöjd verkade hon inför detta.
Sedan fick man ju även sms av Simme som oxå var mkt nöjd. Eller iaf om man det var några nakenscener med Ebba. Då är vi nog alla nöjda tror jag iofs!
Smurfen förlorade stort i snookerfinalen. Mästertipparen Simme hade ju tippat vinnaren Higgins och jag hade tippat våran käre Smurf. Förkrossande 18-9 blev det i finalen. En välförtjänt mästare men Smurf kommer igen!
Snart är det träning. Sugen är jag! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Stellan du är alltid i trans!

Postat av: simme

Och simme tippar alltid i trans.

Jag läste hela referatet. fett bra stellan.

2009-05-06 @ 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback