bragd

Söderling slog Nadal. NADAL! I en grand slam! På grus! Helt o hållet galet. Riktigt stort!      Den här Nadal som jag tycker är rätt så osympatisk. Så jävla gott. Kan Söderling ladda om nu blir han riktigt farlig.
Igår var det en oerhört trevlig fest i Emmaboda. Hade riktigt kul. Tänkte ta det rätt lugnt. Så tog bara med mig 7 öl. Nu var det ju så att det bjöds på massa så blev inte så lugnt. Kände i morse att jag druckit lite med tanke på att jag skulle spela match lite senare. B-laget denna gång. Inte förrän 16 men ändå. 
Matchen slutade med förlust 2-7. Inte mkt o säga om. De var bättre. Vår målvakt var absolut bästa spelaren på plan.
Mina ben kändes som två stora stenar. Att det var tokvarmt gjorde inte saken lättare!
Imorrn ska jag på nåt snack med Erling. Jag är tydligen 2-åring nu. Så jag kan väl få fast anställning inom kommunen om jag vill. Det jobbiga är att jag vet ju fan inte vad jag vill. Sjukt jobbigt.
Kan flytta in i lägenheten imorrn me. Bra bra. Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så du har fått tag på bostad nu, man gratulerar. NYfiken på hur, var och hur länge. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback