Lyssna på en Stellan

Just de som jag sa, "Malena till Moskava!". Ibland är jag bra.Allt gick ju som de skulle kan man säga. Visste ville man ju att af Ugglas skulle vinna men den kanske inte hade haft jättebra chans i Europa. Så nu gick ju den nästbästa låten vidare o jag tror att det kan gå bra. Så nu bokar vi in 15:e maj! Frågan är om det blir en recension av den stora festivalen här på bloggen!? Det bestämmer ju ni mina kära bloggläsare!!
Lite mer vad jag tyckte om denna stora fest kommer senare!
Nu ska jag sova. Imorrn är hård dag. Jobba 7-13, fotboll 13- ca 16(hemma kvart över 16 kanske) jobba 17-21.15. Tyck lite synd om mig ni som är ute i dimman!!
Godnatt o puss!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Du är ett orakel! Jag misstänkte dock att det skulle sluta så här också, efter att Simme, mormor och morfar samma dag förklarat hur mycket de gillade operatanten. Ingen kan ju tävla mot någon som har sådan bred förankring ^^

Postat av: a

oj va ja tycker synd om dig!

men nästa helg e det din tur att tycka synd om mig :)

2009-03-15 @ 13:13:17
Postat av: Sarah

Jag är oxå nöjd, fast jag hejade på Alcazar. Så länge inte Måns tråklåt vann så.

JA, jag såg typ ganska stora delar av finalen(!) Var ju hemma, kunde inte sitta och tjura i nåt hörn medan de andra åt upp all taco-mat...

:-D

Delad tur stärker själen.

2009-03-15 @ 17:36:48
URL: http://dandelionsxx.blogspot.com
Postat av: simme

lyssna på en stellan,jovisst, men han verkar inte ha så mkt att säga :p

2009-03-28 @ 08:09:55
Postat av: Sarah

Blir de inge mer inlägg förrän till Moskva eller..?

Hm..

2009-04-14 @ 13:42:52
URL: http://dandelionsxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback