fan me

Inte lika kul o skriva om matcher när man förlorar! Vi mötte Torhamn på hemmaplan o de vann me 3-0. Tungt tungt. De var bättre helt enkelt. Hetare liksom. Först på bollarna. För mig gick det inte så bra. Kom fel i positionen och i situationerna. Fick spela 90 min som mittback iaf. En riktigt stabil mittback som är positionssäker o vinner det mesta i luften skulle behövas i Tving.
Ikväll är det match me b-laget. 4 matcher i veckan.
Börjat jobba me ja. Det är riktigt kul så här i början.
Nu ska jag vila. Borde jobba på brännan egentligen. För det har jag ingen.
Bästa låt just nu: M.I.A - Paper planes

Kommentarer
Postat av: Sarah

Får man se en bild på nya frillan eller?

;-D

Postat av: Anonym

Vilken härlig annons du har på din blogg: *

www.Jeanettejk.blogg.se

En blogg om vardagen och mitt liv som tånåring

www.jeanettejk.blogg.se

Tånåring, är det ironi för nånting..? Jag fattar inte. Är det en helt vanlig felstavning?!

2009-07-16 @ 23:47:33
URL: http://dandelionsxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback