Deo

Tvingsyndromet hoppas jag att vi efter vår senaste match kan radera. Vi möter blåningsmåla/eringsboda. Tar ledningen som vanligt, 2-0 efter en bra halvlek. Sen andra halvlek börjar också som vanligt att vi är ängsliga och bara vill göra oss av med bollen. Vi får en utvisad efter en kvart. De får lite mera press på oss o göra 1-2 på frispark och 2-2 på straff. Då kan man ju tro att det ska trilla in fler mål med vår historia bakom oss denna säsongen. Men icke! Istället visar vi lagmoral och kämpar ned dem med löpningar så de blir helt snurriga i försvaret. Vi gör 3-2, 4-2 och 5-2 med en man mindre innan matchen tar slut. Gött jobb. Jag spelade fram till utvisningen i andra halvlek då vi fick gå ned på en forward o sätta in en mittback. Gick väl hyfsat tyckte jag.
 I lördags va det fest. Kollade på matchen och jag kom fram till att Sverige behöver en straffskytt som Stellinho. Då hade Danmark inte haft en chans.
 Kul kommentar på en fest för ett tag sen efter att min kompis flickvän K bestämt sig för o gå ut med några av hennes kompisar medan S skulle stanna hemma:(Väldigt glatt) " ååh! Då behöver jag inte använda deo när jag går ut! Jag har ju S!"  
Så så funkar det när man kilar stadigt:)
Fått lite fart på pokern lagom till sommaren. Kommer lägligt, hoppas det håller i sig.
Imorrn möter vi Malta. Den ska vi klara utan en bra straffskytt!
Snart ska jag försöka sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men, hur kommer det gå egentligen? Hur många matcher har vi kvar i gruppen, kommer vi gå till VM?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback