Let´s dance

Eftersom jag numera börjat vara hemma på helgerna följer jag allt som är värt o se på tv. Därmed sett alla avsnitt av let´s dance. Jag tror Laila kommer vinna lätt. Morgan är bra me o så gillar jag Blondinbella me (räknar me uppståndelse bland kommentarerna). Magnus är smidig för sin storlek. Sjukt stor man det där!  Gillar Kittys stil me men tyvärr har hon knappt nån taktkänsla.
Scott åker nog ut idag. De har varit sjuka men hade förväntat mig mer av honom. En boxare borde väl ändå ha lite takt och lite bättre hållning. Niklas Wahlgren tycker jag inte så mkt om, men han kan ju dansa iaf. Maggan är snygg och jag tror hon bara kommer bli bättre o bättre. Carl-Jan har jag inte så mkt till övers för men han är väl rätt skön på sitt sätt får man säga. Avslappnad hehe. Högberg va bra idag får jag ändå säga men hon är ju inte så atletisk och det är ju ett minus.
Undra om jag fått me alla nu.
Vet ni vad jag tycker iaf. Vet att alla var sååå spända på de!
I helgen ska jag jobba 24 timmar, en timmes rast ingår där. Dock är det inte mkt o göra så räknar me o inte missa alltför mkt av all sport som är på tv.
Sjukt spännande handboll hoppas jag på. Kan Sverige överträffa sig själva och ge OS-mästarna Frankrike en match. Det är frågan. För att göra de krävs att Kim verkligen tar för sig mer o att Doder och Larholm är lika som de var mot Kroatien. Samt att vi sätter skotten från linjen! Kom igen Arrhenius!
Ska hinna träna imorrn oxå. Tar en liten paus i jobbet de blir bra.
Nu börjar omröstningen! Spännande!
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: A

Du lurades inte! bb åkte verkligen :(

men hur kan du säga att du inte gillar wahlgren?! han e nästan lika underbar som pwa ;)

2009-01-24 @ 10:26:19
Postat av: Nisse

Jag tror också det är viktigt att Doder och Larholm är lika. Ser de likadana ut kommer fransoserna bli helt förvirrade. Det funkade uppenbarligen mot Kroatien.

Postat av: Sarah

Jag har inte sett så mkt som tolv sek på Let's Dance, men nu vet jag hur det ligger till, tackar.

(jag har ingen tv!!)

:-D

2009-01-27 @ 10:44:41
URL: http://dandelionsxx.blogspot.com
Postat av: Stina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 14:37:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback