Korrigering

Vår katt heter inte Semla den heter Selma. Semla kan mkt väl bli ett framtida kattnamn dock. Just nu sitter Sune o skäller på Selma men våra katter har förstått att Sune är ganska mesig så de bryr sig inte längre. haha. Inget ont om Sune men han är rätt liten o inte så skräckinjagande.
Kan informera A om att nästan tävling börjar 16 feb om jag inte minns fel. Kvalet till den är runt 2 feb tror jag. För mer exakt info fråga simsson.
På söndag missar jag Oasis men det var eget väl. Jag har blivit pensionär.
Den 31:a jan behöver jag tips om vad jag ska vara. Ska på maskerad/fördelsedagskalas o temat är rock. Ville vara Bowie i blå kostym o blått smink men det blir nog svårt.
Ikväll ska jag jobba. hej hej!

Kommentarer
Postat av: A

semla e kul!

2009-01-21 @ 15:33:03
Postat av: S

Jag tycker att du ska komma dit som en sten (eng-rock)...

HA HA HA HA HA HA HA...



Eller bara iklädd kalsonger och en ROCK.



HE HE HE HE HE....

2009-01-22 @ 15:33:13
Postat av: simme

Sjukt bra förslag ovan, haha.



appropå semlor så har dom börjat sälja dom nu. 20 kr styck, rena rånet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback