Ett par dar hit elr dit

Kul att det är så stor aktivitet i kommentatorsfältet! Fortsätt me de! Kanske inte blir riktigt ett inlägg i veckan men fyra i månaden ska jag klara. O så sant som de e sagt konst kan inte stressas fram. 
Simme ja fick kramp när han var o badade men han är oxå mannen som inte klarade ligga på min spikmatta i mer än typ en minut. Inte så hårt virke i honom kan man säga! Han är oxå mannen som tappat bort 5 st olika skor. Kanske inte hör hit men det är kul.
Min dygnsrytm är rätt spännande nu. Igår somna jag kl 22 framför snookerfinalen natten innan somna jag 7 på morgonen efter en pokernatt.
På tal om snooker så vann The Rocket O´sullivan i en final som verkar varit spännande. Han är i en klass för sig när han är på humör så är det bara.
På begäran av A kommer är en väldigt förenklad regelförklaring av snooker:
Det finns 15 röda bollar och 6 färgade bollar. De röda är värda 1 poäng. De färgade är värda 2-7 poäng.
Man börjar alltid med o försöka sätta en röd boll.
Efter man satt en röd boll ska man försöka sätta en av de färgade bollarna som tas upp o lägges på sin speciella prick på bordet som den har. Som ni då förstår kommer de röda bollarna ta slut och när de gjort de ska man sätta de färgade i ordningen gul,grön, brun, blå rosa och sist svart.
För ytterligare frågor om snooker hänvisar jag till [email protected]
Går bra o fråga vad som helst om snooker där.
Så nu räknar jag me att du A kommer kolla all snooker du kommer över. Var man kan hitta internetsändningar frågar du givetvis på hotmailadressen ovanför! Snooker är sporten me stort S! Tycker vi hurrar fyra gånger för snookern för att det är en så bra sport: Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!
Det som händer i huset är att vi passar en hund sune i 2 veckor.En papillon är det tydligen. Är väl en vecka kvar elr så.
Den har fått stryk två ggr av vår katt semla som inte tycker om att den vill gå in o kolla på hennes kattungar.
En mkt trevlig bekantskap är det iaf. Smart vovve måste jag säga. under natten brukar den få ligga i köket med sin filt o sätter vi för en grind. De tycker den inte om o den förstår när det ä läggdags då smiter den in till mamma o gömmer sig under sängen.
Tack för mig hej!
 

Kommentarer
Postat av: S

Semla. HA HA HA HA HA HA!!!!

;-D

Snooker verkar för övrigt vara helsnurrigt.

Postat av: A

jättegulligt med reglerna men om d va final nu så e d väl inge mer på ett tag kanske? ska nog inte lägga ner allt för mkt tid på att försöka lära mig;)

puss! :)

2009-01-20 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback