Va lugna!

Lugna er lite. Recension kommer på festivlalen! Missade de 6 första bidragen igår men för o göra er nöjda och glada har jag nu spelat in festivalen! Så håll ut!
Trevlig kväll igår!
Roligaste kommentaren igår var " vem fan är Johan Palm?!" sagt av Nisse i väldigt upprörd ton efter ha prata om honom sisådär 5 min sen släppt ämnet i 1 min för att sen återkomma till de. 
Kul var även att Nisse började gilla Mede efter ett par glas rom och cola. O ett glas me rom färgat me en skvätt cola.
Så även om det krävs att man är lite full så är jag inte den enda som gillar Mede! Ha!
Fixade nyckel till en kompis jag inte känner så jätteväl sov där o gick på morgonen utan o ha pratat med honom. haha.
Snart är de Mia o Klara. Jippie.
Har nästan 1100 i rank på beta.
Den som sa de kan va de A! Vet nog vem som är besatt! Går man me i fanclub till beta på fb är det nåt som är fel:)
Spöade Simon i biljard me glömde jag säga. Mkt viktigt! På gränsen till utklassning var de.            

Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag undrar fortfarande vem fan Johan Palm är...

Postat av: simme

utekvällen var grym. men det gills inte om man gillar mede om man e full.

2009-02-16 @ 09:48:40
Postat av: Sarah

Jaha, där rök min pluggförmiddag, nu måste jag putsa min beta-rank, jag ligger ju strax under 1100..

He he....

Väntar på festival-update. :-)

2009-02-16 @ 10:00:02
URL: http://dandelionsxx.blogspot.com
Postat av: Nisse

En annan rolig grej med förfesten var när Stellan tror att Robin är en tjej och inte kan få ihop hur han samtidigt kan vara Simmes svåger.

2009-02-16 @ 11:52:36
URL: http://varliggerwalden.blogg.se/
Postat av: simme

Haha, sjukt bra stellan

2009-02-16 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback