På begäran

Av mina kära bloggläsare! Så kommer här betygen av melodifestivalen. Denna gång endast en snabbis me betyg o en liten kommentar. Missade ganska mkt av festivalen men tror jag sett alla bidrag nu iaf!
Here we go.
1. Lili och Susie - Show me heaven: 3 bananer, så där lagom bra Lili är lite milf nu när jag kollat 2 ggr. Susie har inte samma potential. Då jag inte kommer ihåg låten helt undra får jag prata om hur de ser ut.
2. Lasse Lindh - Jag ska slåss i dina kvarter: 4 bananer, Bäst enligt mig. Bra låt bra framträdande. Inte så mkt schlager kanske men han är go den där Lasse Lasse liten.
3. Jennifer Brown - Never been here berore: 1,5 banan. Rätt snygg är hon måste jag säga. Låten va dock inget man kommer ihåg.
4. H.e.a.t - 1000 miles: 3,5 bananer. Bra show. Trevlig sångare på nåt vis. haha. Ser sympatisk ut liksom. Va bättre andra ggn jag lyssna på dem.
5. Markoolio - Kärlekssång från mig. 1.5 banan. En halv banan extra för att det var kul me parodin på vinnarlåten i eurovision förra året. Men han kan ju inte sjunga killen. Fel o satsa på ballad.
6. Amy Diamond - It´s my life. 3 bananer. Copat låttiteln av Bon Jovi, lite dålig stil! Men hon är ju en söt tjej med en trallvänlig låt som man gärna röstar på! inte min stil riktigt.
7. Cookies n beans- What if: 2,5 bananer. Kommer knappt ihåg hur den lät men det var väl lite country sådär me några tjejer. Inget speciellt.
8. Måns Zelmerlöv - Hope and glory: 4 bananer. Han är ju en pudding Måns! O det var ju kvällens bästa uppträdande schlagermässigt. Tror han kommer floppa om han går vidare till stora schlagerfestivalen vilket inte är omöjligt att han gör.
Ja det blev lite om festivalen iaf!                                                  //Stellan

Kommentarer
Postat av: A

Susie är snyggare!

2009-02-19 @ 09:21:20
Postat av: Sarah

Tack, nu vet jag!

Är Lili mamma?

Postat av: simme

e du taggad inför lördagens deltävling eller? Ut på schlager efter kan jag tänka.

2009-02-26 @ 18:36:11
Postat av: simme

taggad inför lördagens deltävling? ut på schlager efter kan jag tänka?

2009-02-26 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback