sommarlov

Bloggen har haft sommarlov. Det tycker jag alla ska ha rätt till. Även bloggar. Jag själv har inte haft så mkt sommarlov. Jobbat hela sommaren o det har nog varit den lättaste sommaren o jobba faktiskt. Har gått riktigt lätt faktiskt. Tack vare alla sköna jobbarkompisar. Nu vet jag inte var jag hamnar, det är lite spännande o lite jobbigt. Måste lära sig hur det funkar på massa andra ställen o lära känna massa nya folk men det ska gå bra hoppas jag.
En enda festival har det blivit i sommar. Emmaboda, den var bra men blir för sliten bara. Jobbade söndagen kl 16 me. Ingen höjdare.
Måste hitta lägenhet illa kvickt. Den 31:a aug flyttar jag ut. Skulle tänkt på o hitta nåt innan men jag är ju alltid så seg. Har sökt ett par så hoppas kan man ju. Hemma pallar jag inte bo särskilt länge iaf. Riktigt skönt o bo själv.
Nåt som inte är bra att bilen gått sönder en massa så nu bara rinner pengarna iväg! Usch o fy. Så kommer ju givetvis skatten på bilen nu me. Ja nu måste det vara stopp iaf! Spelat en del på svenska spel. Har varit nära några bra vinster. Men nära är inte bra i spelsammanhang!! Illa. Hoppas vinsten kommer snart.
Fotboll har jag typ inte spelat. Tränade en gång o skadade mig. Gick bra utan mig. Riktigt go 1-0 seger mot hoby när jag jobbade.
Kl är halv 1 o jag är inte alls trött. Inte bra. Imorrn är det friidrott 9.45. Det är bra så man inte kan ligga o dra sig.
Nä nu blir det lite tv sen sova. ciao

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur gar det i Nattraby? Ar lite nyfiken om min kapp star kvar som stod i matsalen. He he he... Var ju tvungen att lamna lite intryck innan jag vandrade vidare. :-D

Postat av: simme

stellan, det e fan inte sommarlov längre.kom in i matchen.

2009-11-12 @ 21:24:26
Postat av: andrea

stellizzen! nu är både sommarlovet, höstlovet och jullovet förbi och vi saknar uppdatering ju! :)

2010-01-06 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback