Kris i Tvings GoIF?

Får börja me o prata lite fotboll. Tvings GoIF som jag spelar i har inte alls fått den säsongsstart vi ville ha. Såg så bra ut i första matchen men tappade en säker seger till oavgjort de sista minutrarna. Andra matchen för a-laget spelade vi lördags mot Fjärdsjömåla öven kända som Fjöset. De brukar alltid ligga i botten av tabellen. I år har de dock fått en del nyförvärv och jag ser de som en av favoriterna.
Vi förlorade iaf med hela 6-2 på vår egen hemmaplan. Lite väl stora siffror. Själv hoppade jag in när vi låg under me 4-2 o det var en kvart kvar. Då var vi tvungna o chansa på 3-backslinje o de kontrar de in 2 mål till. Inte mkt o säga.
Efter matchen var journalisterna väldigt närgångna o pratade om kris i Tving och om hur säkert tränaren satt. Det ska sägas me att B-laget förlorat sina 2 första matcher. På presskonferensen som hölls efter matchen meddelade vi att i Tving satsar vi på kontinuitet, alltså sitter coach säkert på sin plats. Det meddelades me att vi inte har de ekonomiska resurser som krävs för att försöka värva ihop ett topplag till Tving. Alltså får vi jobba me de vi har o ta nya tag. Redan på imorgon är det en oerhört viktig match mot Hoby. Vinst är nästan ett måste för att vi inte ska hamna för långt efter. Detta redan efter 3 matcher.
Vill inte ens tänka på den turbulens som kommer vara i klubben efter en förlust!
Idag ringde jag till skatteverket för o fråga om jag får nån deklaration. De sa att jag va plats 193 i kön. Jag la på.
Jag har köpt en bil. En svart saab 900. Den såg fin ut, men vad vet jag om bilar. Så får hoppas det inte blir så mkt fel på den helt enkelt.
Mitt vikariat har gått ut på jobbet. Vilket beytder att jag inte kommer få nån lön i maj. Det är mindre bra.
Det var allt för nu!

Kommentarer
Postat av: andrea

har du köpt bil? najs ;)



ska bli roligt att träffa dig till valborg stanleyboy!!!

2009-04-28 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback