För Nisse

På begäran av främst Nisse men även många andra kommer då ett inlägg av the one and only me.
Det är svårt o hämta sig från chocken att det inte är melodifestival varje vecka, men nu närmar det sig den STORA STORA finalen så då har jag repat mod igen.
Det som händer annars är att jag knuffat en tant i diket så hon bröt nåt i axeln o fick en spricka i bäckenet.
Missade när Simon tempel gick bärsärkargång i Fäkt-sm. Referat finns på varliggerwalden.wordpress.com.
Spelat premiär i Blekinge div 6 östra. Fick 3-3 borta mot Torhamn. Borde vunnit då vi ledde me 3-1 med 3 min kvar. Själv spelade jag första halvtimmen sen bytte coach ut mig. så stod det 1-1.
Snooker-Vm har även börjat. Alltid kul.
Angående tanten så var det så att jag inte knuffade henne utan hon trillade när vi var ute o gick. Jag släppte henne ur sikte 2 sek då jag hälsade på en bil som körde förbi(hennes tyska grannar). Då hann hon gå ett par steg ner mot diket. Där lutar de lite och så fort hon fick lite lutning på rullatorn så åker ju givetvis hela hon me oxå. Go tant är de så hoppas hon repar sig bra nu!
Jag har även varit inne på telenor o lämnat min vattenskadade telefon o träffat en av de mest påiga försäljarna jag träffat. Han bara skulle sälja en Iphone till mig! Pacman finns på den, det var kanske hans främsta vapen för att jag skulle köpa den. Men icke. Den verkar hur bra som helst men jag kan inte betala 2 abonnemang i ett år. Får hoppas jag har nån försäkring så jag får en ny.
Har även grillat för första gången i år. Inte så illa!
Annars så vill jag hitta en lägenhet i stan som jag kan ha över sommaren åtminstone! Det var inte så lätt som jag trodde! Har varit för seg hittills. Hoppas jag hittar nåt.
Ikväll spelar jag match för b-laget. Ska bli kul. 
På valborg blir det Lund. Då ska de eldas!
Väldigt osammanhängande inlägg men det är nog så jag är!        

Kommentarer
Postat av: Nisse

ÄNTLIGEN!



Tycker du borde akta så du inte eldar upp några tanter i Lund bara. Om du tittar bort 2 sek så går de rakt in i elden!

Postat av: Sarah

Stellan! Du måste se till att du har några att jobba hos i sommar, du kan inte ta kål på dem... Aj, aj, aj... ;-P

Borde va en drös studenter som flyttar hem över sommaren som vill hyra ut till dig, sväng inom BTHs anslagstavlor, eller kolla blocket. Men det där vet du ju redan, gäller bara att sätta fart med det.. Tihi.

Själv flyttar jag nästa vecka från min andrahandslgh.

2009-04-20 @ 18:11:49
URL: http://dandelionsxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback