Staffanstorp

Dålig på att uppdatera min blogg. Det är jag verkligen.Men å andra sidan, hurmånga läser min blogg egentligen? hehe. Det som händer är att jag är tillbaka i Staffanstorp efter en underbar sommar. 2 månaders Ortopedisk Manuell Terapi står på programmet, kursen verkar mycket bra tycker jag, bra lärare o nyttigt innehåll. Efter 7 nov vet jag inte vad jag ska göra. Kommer inte bo kvar i Staffanstorp iaf. Gården som jag bor på tillhör skolan och efter jag är färdig med denna kursen har jag ingenting med skolan o göra längre o då känns det dumt o bo kvar. Vet inte ens om jag hade fått bo kvar, hehe.
Just nu är vi 5 st som bor här, mkt trevliga som är lätta att ha o göra med, det är skönt. Å andra sidan har vi nästan aldrig varit hemma allihop samtidigt=)
Annars består väl dagarna av poker, msn, massa sms-skickande väldigt trevligt=), springer en del. Idag har jag fått storspö i badminton dessutom. Saknar att hålla på med nån bollsport när jag är här nere faktiskt. Hoppas jag kan hitta nån lägenhet o jobb här nere så man har en fast plats. Kan man försöka hitta nåt fotbollslag men kanske.
Nu är jag sugen på o dansa, hoppas det blir lite tokdans i helgen.                        Godnatt!

Kommentarer
Postat av: A

ja läser ;)

2008-09-11 @ 11:55:11
Postat av: Sarah

ja me.

:-)

Postat av: Nisse

Jag är ditt största fan.

2008-09-11 @ 22:10:12
URL: http://varliggerwalden.blogg.se/
Postat av: simme

jag vet vad du e nissepisse men vad är jag? Undra vem som spöade dig i badminton btw stellan;)

2008-09-15 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback