Hej alla 5(?) bloggläsare

Tja. Idag är en helt ledig dag. Inte för att det är ovanligt, men ändå skönt:)
Man får ju massa påtryckningar från allmänheten att man ska blogga så man får väl göra de! 
Igår va de en bra kväll. Idol, oskyldigt dömd, fotboll. Kände för o dricka lite så blev min enda ensamma öl o en halv vinare. Blev inte småfull i min ensamhet. hehe.  Eller ja. Jag var ju inte ensam, hade ju sällskap av övriga gårdskamrater men bara jag som drack såklart.  Blev en trevlig kväll med massa sms lite msn o lite prata tele. 
Slagit rekord härom veckan i att få antal sms på en dag av samma person, 95 st, är jag väldigt nöjd med iaf:)
Känner mig lite bakis idag fast jag drack så lite igår, undra om det ålderhetstecken. Det är de nog.
Kursen som jag går är väldigt intressant och man lär sig mkt men de e svårt me.
De som är lite jobbigt är att jag behöver jobb o bostad om en månad. Får hoppas de löser sig, hittar jag inte nåt massagejobb nu får jag väl söka inom vården igen. Har ju trivits där innan så det skulle vara helt ok!
I helg är de inflyttningsfest, hoppas de blir galet, det är jag sugen på iaf. Senaste gångerna jag festat har inte varit de allra roligaste, nu börjar jag bli sugen på dans dans dans.
Annars trivs jag väldigt bra med vardagen, hoppas de håller i sig!              
Musiktips: Teenagers - Reality check                                                           

Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag hoppas ni har gratis sms på era abonnemang...



Och 1500 kronor så är gubben din Stollan!

Postat av: Kung Marcus

Vi hade ju kul fest och åt hamburgare å hela kittet ju.

2008-10-04 @ 18:19:27
Postat av: Sarah

Jag vill oxå ha jobb o bostad, dock inte i Lundatrakten så ingen konkurrens iaf. Såg en lapp i jkpg att de sökte en massör, men lite långt att pendla.. ;-P



Jobb & bostadstips mottages tacksamt, tills dess blir det väl blocket-(och ångestframkallande-arbetsförmedlingen-)surfande för oss båda. ;-P

2008-10-04 @ 18:24:35
URL: http://dandelionsxx.blogspot.com
Postat av: simme

ska du köpa nisses wow-gubbe eller? Ja du e ju tokig i wow stellan

2008-10-06 @ 13:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback