Farväl Staffanstorp för denna gången

Ja då har jag gjort mitt i Staffanstorp, i alla fall när det gäller och bo här. Känns lite sorgligt. Verkligen gillat o bo här faktiskt. Finns ju vissa nackdelar men fördelarna har övervägt.
Tråkigt o skiljas från min orginalgårdskompis B. Men vet att vi kommer ses igen. Hon har ju lite kvar o göra på gården men ska pendla från Långt upp i norr, hehe, Så tänkte väl hälsa på när hon är här nån helg. Det blir kul. Hon är iaf världens bästa som sprider massa positiv energi omkring sig och som man blir glad av:)
De andra på gården har jag inte hunnit lära känna jättemkt men vi har kommit bra överens!
Hoppas vara tillbaka i Skåne efter nyår nångång. O hoppas jag tagit tag i o söka jobb då. Det var det jag skulle göra den månad jag hade när jag var ledig här. Men det är som nån dragit i mig o sagt att jag inte skulle göra de. Kommer ingen vart liksom! Med nånting! Typiskt mig. Dåligt av mig.  Ska ta tag i jobb o bostad. Det måste jag.
Ja nu ska det bli kul o komma hem. Träffa de kompisar man har kvar i Karlskrona, lira lite boll o jobba lite på gamla jobbet. Inte fel faktiskt. En månad räcker nog för det dock.
Blivit utmanad av Pugge, Pugge.blogg.se, me ja. O jag kan inte länka nej! Men en blogg jag gillar iaf!  Tror man skulle säga 7 saker om sig själv, lite oväntade.
Så då antar jag utmaningen, se om jag kommer på 7 saker.
1. Jag gillar inte att gå på A-brunnar.
2. Jag skickade 1167 sms från 5 okt till 4 nov
3. Programmet Vem vet mest är en höjdpunkt på dagen varje vardag särskilt när A. är på msn
4. Jag har aldrig sökt ett jobb heller aldrig varit med i arbetslöshetskassan
5. Är en aning orolig över att bli gammal, 25 är en bra ålder, sen får de räcka.
6. Tror att den senaste filmen jag såg på bio var Pirates of the caribbean 3, ca 1,5 år sen
7. Jag är väldigt dålig på och prata med människor jag inte känner

Sen skulle man utmana nån vidare, men det struntar jag i! Ha!
Musiktips va längesen: Frida Hyvönen - Silence is wild         underbar skiva
På återseende Staffanstorp!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback