citygross

Idag har B o jag varit på citygross.Det är en väldigt bra affär. När jag flyttade till Staffanstorp hette den stora affären som alla handlar i AG:s så det kändes väldigt konstigt när de helt plötsligt bytte till Citygross. Alla var mycket oroliga men nu känns det helt rätt med citygross! Staffanstorpsborna ska vara stolta över sitt Citygross, det är jag!
Jag köpte fetaost och pesto bl a. Detta rörde jag sedan ihop och la i/på lax och så in i ugnen. Potatis och pestosås till det.
Blev väldigt gott. Rekommenderas!
Idag har jag pluggat me, eller jag har kollat igenom lite papper iaf. Samtidigt som jag kollade på fotboll, messade och följde hur det gick för kompisar i pokerturneringar.Undra hur mkt jag lärde mig. Imorrn har min sista lektion och på fredag är det tenta. Den kommer jag antagligen inte göra, men får väl göra om den hoppas jag.
I natt är det val. Jag ska inte stanna uppe och kolla. Skolan börjar ju redan 11 imorrn. Dvs uppgång 9.15.
Hunnit spela lite me faktiskt, vunnit 80 dollar. Inte gått jättebra annars de senaste veckorna men inte backat mkt heller.
Tjatas så på bilder i kommentarerna ser jag. Håll till godo! Snart kommer det nog nåt! Inte ikväll!
Sova snart beroende på hur mkt sms:ande det blir..                                          God natt!


Kommentarer
Postat av: Sarah

CityGross rockar!! :-)

Jag hade ju det som granne innan jag flyttade, men här uppåt finns inget...

Heja Obama!

PS Fota CG oxå... ;-P DS

Postat av: A

ska prova receptet! tveksamt om d blir lika gott som när du laga d ;)

2008-11-07 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback