siesta, systemet

Ska iväg på min första festival för sommaren(inte den sista!!! ) Siesta i Hässleholm. Börjar bli ganska sugen nu, känns rätt gött o åka på festival så här tidigt. Annars har inte första festivalen jag brukar åka till varit förrän i början juli. 
Sällskapet blir lite lammkött från karlskrona, hehe. Blir nog kul.. Mitt lilla problem är att jag har tenta på fredag så ska försöka hålla igen lite på torsdag. Får se hur det går. Är ju inget bra o komma till tenta bakfull. Å andra sidan är det inte speciellt bra att vara nykter på festival heller.   Jobb bara att åka från festivalen för att göra tenta... Desto mer fes då kanske iofs när jag klarat den! :D
Jag kommer få inhandla all dricka som ska förtäras på siesta på systemet. Det gör mig inte speciellt lycklig. En av få festivaler som det varit så. Alltid har man haft lite guld (mitt hemmagjorda vin för er som inte känner mig så bra (=) eller lite utlandssprit.
Nu blir det lite triggerpunkter innan sängen!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback