mission accomplished..... typ

Ja då har man skickat in det där arbetet iaf. Den mesta tiden som jag skulle skrivit har gått åt att gå runt kast med min boll, kolla på snooker, prata på msn, kolla på tv. Jag är bra på att mycket störningsmoment när jag skriver. Sen blir klockan midnatt och då kommer jag på att jag inte skrivit nåt. Så då sitter jag och skriver ett par timmar iaf. Så tillsammans har vi nu fått ihop 16 sidor text iaf. Jag är nöjd, vet inte om jag varit lika nöjd om jag varit handledare som kollat på arbetet. Det är inget litterärt mästerverk kan jag säga utan att överdriva. hehe. Hoppas vi inte får allt för mycket kompletteringar iaf, det är mitt mål.
Ja förutom de kompletteringar vi kommer få så har jag skrivit mitt sista arbete någonsin troligen.. det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback