kundvagn

Ja då är det nästan helg igen ja. Inte för att jag märker så stor skillnad i och med att jag knappt går i skolan längre. Denna veckan gick 12.15-16.00 igår onsdag. Det är det enda. Tanken är nu att vi ska förbereda oss för att redovisa vårt lilla arbete som vi gjort. En redovisning de säger ska vara på en timme!! Galna människor. Inte en chans säger vi. Kommer vi upp i 30 min är vi sjukt glada.
Helgen tillbringades på gården här i Staffanstorp. Hade bjudit in lite vänner för att fira 17:e maj. Norska är ju fint, anledning nog att ha fest. Det blev en trevlig kväll med grillning, lassokastning och kundvagnsåkning.
Det märktes inte att jag hade övat på att kasta lasso men jag skyller på alkoholen, senast jag va ute o kastade var jag grym!!          
Sen när vännerna väntade på taxi utanför gården ( de va för lata för att gå till busstationen, tyckte det va långt elr nåt förstår inte alls, hehe) stod det mycket lämpligt en kundvagn där, som en skänk från ovan. Vem som skulle åka var det inget snack om, min kompis S. satte sig och trodde nog att han dragit högsta vinsten. Av själva åkningen minns jag inte så mkt mer än att jag körde iaf. Kom inte ihåg att kundvagnen trillade eller så. Efteråt påstod dock S. att han hade ont i hela kroppen och var väldigt smutsig. Vad jag kommer ihåg så var jag en väldigt bra chaufför.  
Oftast har ju jag rätt me. Fråga mig bara om vad S. gjorde på japanskornas rum i Italien. haha.
På morgonen stod kundvagnen fint parkerad där våra cyklar står. Jag undrar vad rektorn(hon äger gården) och rektorns svärson tänkte när de kom på söndagsmorgonen. Det såg ut ungefär som att ena dagen tar cykeln och andra dan tar vi kundvagnen till skolan. Jaja. De sa ingenting iaf. Nu har jag flyttat kundvagnen 30 meter bort från gården mellan några lastpallar. Skitbra.
Nu ska jag träna lite på triggerpunkter.              

Kommentarer
Postat av: Sarah

var gömde ni kundvagnen då?
Eller är det där 30 m bort?
:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback