Frukostnysning

Idag nös jag fyra gånger i rad samtidigt som jag åt frukost. Det va ganska intressant. Yoggin o mackan flög lite överallt.  Tur att ingen såg mig..
Igår kollade jag på schlager. Det är ganska tråkigt o göra det själv kom jag på. Sverige gick ju vidare iaf, det va bra.
Jag har även använt kokosmjölken. Det blev...  hmmm.. speciellt iaf. Kokoscurryfisk elr nåt hette receptet o så ris till det. Gick väl o äta iaf men ingen höjdare.
Ikväll blir det fest, känner mig inte så pepp. Det brukar dock ändra sig. Ha en bra dag
Dagens musik: Autisterna - Sista scenen


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Haha tråkigt att nysa bort frukosten;)

Ha en bra dag!

Postat av: Jennie & Exxa

Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen
är du gullig, behöver hjälp :)

2008-05-23 @ 11:59:11
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: Anonym

men hej på dig du, du bloggar oxå ser jag, sen ett bra tag tillbax :)
allt bra med dig?
kram karro!

2008-05-26 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback