800 grader

Bra dagar har det varit. Sommarvärme och trevligt sällskap. Efter ett par veckors praktik då det känns som man inte gjort så mkt var det tillbaka till skolan igen. Det var kul att träffa alla igen faktiskt. Igår hade vi prov på morgonen och därefter ca 4 timmars ledigt beroende på hur snabb man va på o skriva. Denna håltimme spenderades på barista med lite kaffe eller te eller vad man tyckte. Vi var väl ca 10 st från klassen plus ett par till som va kompisar med M.
Mest tjejer va det förstås(vi är 5 killar o typ 18 tjejer i klassen(=) Det blev mycket prat om bröst. Va det inte om styva bröstvårtor så var det om var bröstvårtorna ska vara placerades och dylikt. Ja konstigt ät det iaf att detta samtalsämnet brukar komma upp allt som oftast, inte för att jag har nåt emot det. Men sitta o diskutera bröst med 5-6 andra tjejer känns ju lite udda. hehe.
M. som hade sin barndomsvän och hans partner nere från Piteå föreslog att vi skulle åka söderut till Copenhagen. Jag är ju inte den som är den och gillar att spontanåka till olika ställen. Så givetvis var jag på. Efter en snabbis på systemet och en snabbdusch var det väg igen med min hoj. Det blev inte så många andra, så det var jag, M från klassen och hans barndomskompis R. och hans partner M. Köpenhamn är en trevlig stad. Vi började med lite käk och ett par öl. Sen vidare till ett ställe där de ölprovning. Mycket trevligt. Jag gillade nummer 1 och 3 bäst:D kommer dock inte ihåg vad de hette. hehe. En smakade som bröd iaf. det var inte gott.
Sen vidare och kollade lite på en cool gatumagiker, riktigt skicklig men vi var ju tvungna att ha mer öl.. o så blev det. Klockan sprang iväg o blev 12. Så vi var tvungna att börja tänka på att komma hem. Sista bussen för mig går rrunt 2 från lund.
M. var oxå tvungen att stanna på kentucky fried chicken för det va tydligen sjukt gott. Vi missade tåget med 7 min så vi satt o åt kyckling och majs på stationen.. O drack baccardi breezer som vi inhandlat för att ha på tåget hem. Trevligt det me. I och med att tågen till lund slutar gå runt 12 blev det en dyr taxi dit. 340 spänn... galet. 
Idag har jag legat ut och blivit solbränd(alltså röd i mitt fall) 
Jaja. det här blev ju en ganska utdragen historia.  :)               Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback