jaha

Det händer mkt just nu. Tänker  på A. + P. typ hela tiden. A. kände jag ens inte A. så bra men det är så sjukt ändå. O P. önskar jag att det går så bra för. Så go han är. Igår drog B-M, min gårdskompis som jag bor med till kiruna. Kanske hon jag kommer sakna mest tills vi börjar OMT-kursen den första sept.    Känns konstigt o inte träffa henne på 2 mån. Vi har träffat varann typ hela tiden sen i aug förra året. Iofs hade vi typ 1 månads påsklov men ändå.          Kan knappt tänka mig livet här på gården utan henne. Sjuuukt bra är hon, man blir ju glad bara av att se henne. Nästan alltid möter man henne med ett leende. Sååå gött!       Hade kunnat gå i skolan ett par år till par för vår klass.  l love! Riktigt bra klass! Det tråkiga är att man känner att man börjat känna en del på riktigt nu precis de senaste månaderna...
Om man tänker vidare så kommer man kanske aldrig se av en del som gått i vår klass, Visst det är en OMT-kurs som börjar den första sept. men den komemr ju inte alla gå. kanske hälften. I don´t like. 
På söndag är det minnesstund för A. Tror det komer bli fint med jättemkt folk.
Inte för att jag är djup men har haft såå svårt för o somna senaste nätterna. Tänker på hur små detaljer det kan vara som förändrar livet så avsevärt.. En situation förändrar livet totalt. Även om man det är en själv eller nån anna som är med om det eller inte,.
Det påverkar så sjuukt många om det händer nånti
ng.
Idag hade vi avslutning: Jag är numera medicinsk massageterpeut, det känns bra. Men jag vill kunna mer. folk frågar så mkt o tror man ska veta allt,.
Osammanhänganade blogg I know men jag suger på o skriva.
S. som bor här kommer jag oxå sakna. Hon är lite som jag tycker jag. Ganska blyg egentligen. Lär man känna henne är hon the best om man säger. Really like her.
Jag är full. måste sluta skriva.. Kommer sakna mkt dessa 2 mån. Skönt o träffa en del på nästa kurs. Verkligen!
ska sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback