Födelsedag, antiklimax

Idag har jag fyllt år! Grattis till mig! 24 år. Det är väl inte speciellt gammalt?! Känner mig inte speciellt gammal iaf. Fått väldigt många grattis. Mkt kul. Fick iofs påminna en del. Haha. :P
Idag har jag också gjort klart det sista jag hade att göra i skolan. Redovisa mitt arbete som jag pratat lite om. Trots att vi hade typ nada förberedelse så gick det ok. Riktigt skönt att ha det gjort. Nu ska jag bara kolla på när övriga klassen ska redovisa. Nice!
Sedan efter skoldagen såg jag fram emot att Sverige skulle spela sig till kvartsfinal. Så blev det ju inte. Jag kände mig dock inte så säker som många experter varit. Jävligt osäker innan matchen. Det visade sig också att Ryssland var riktigt bra och att Sverige nog gjorde sin sämsta match på mycket länge. Ryssland var mycket bättre än Sverige. Blev ett jäkla antiklimax kan man säga. Hade varit fett med en kvartsfinal mot Holland. Nu håller jag på Holland i fortsättningen, de spelar rolig fotboll och satsar offensivt.
Vi hade en mycket trevlig helg för övrigt här på gården i Staffanstorp. 5 st räckte för en bra fotbollsfest. S. cyklade vilse och blev bunden med ett lasso. Det var roligt.
På fredag är det midsommar. Blir en snabbvisit till karlskrona. Hoppas det blir trevligt.
Nu ska jag försöka sova. Ha en bra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback