...

Snabbvisit i Karlskrona över midsommar. Det blev inte alls som jag tänkt mig.
Kommer hem ca 15 på midsommarafton. Kl 16 ringer en kompis och säger att det varit en motorcykelolycka med 2 av våra kompisar. Föraren A. dog direkt och P. som satt bakom ligger på sjukhus i Lund. Jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick samtalet. Overkligt.  A. kände jag inte bra men ändå lika hemskt. Av det lilla jag träffade honom kan jag säga att han kommer bli sjukt saknad, riktigt go kille och mycket populär bland alla.   Tänker på alla i hans familj och de som skulle fira midsommar ca 150 m ifrån olycksplatsen. Kan bara tänka mig hur det var där då de antagligen hörde smällen. 
P. känner jag ganska bra och hoppas verkligen det går bra för honom. Det är jobbigt att man inte vet hur det står till riktigt men försöker hålla mig uppdaterad genom kompisar hur det är med honom.                Just nu går alla tankar till det som hänt... 
Suttit i typ 10 min nu o bara stirrat in i skärmen lyssnandes på Sigur rós. Gåshud.
Nä ska inte sitta och tänka för mycket.
R.I.P   A.
Var stark P.  !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Känns fortfarande så overkligt...gråtklump i halsen :( Stora kramar till oss stellizz och vår lille pirre.

2008-06-25 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback