Dags igen

Sverige gjorde en bra match senast mot Grekland och Daniel Andersson också! =)  Grekland verkade mest gå för 0-0. De skapade otroligt lite o det är ju alltid skönt. Sen har vi ju Zlatan, hoppas han håller bara.,.
Ikväll blir det svårare motstånd, Spanien är ju ingen lek. Villa o Torres där på topp. usch. Inte lika nervös denna ggn då vi antafligen har saken i egna händer öven om vi  förlorar. Ska man klaga mer på uttagningar fattar jag inte varför elmander ska spela istället för sebastian larsson på kanten. Larsson har ju grymma frisparkar o hörnor plus att han är bra defensivt. Jaja. Hoppas jag får fel denna gången också!
Annars så har de flesta diskussioner jag haft om fotboll hittills under EM handlat om vem som är snyggast. Diskuterat mest med tjejer då som ni förstår=)    Thierry Henry och Henke kom högt upp på listan. Också Torres o såklart den där Christiano Ronaldo. Zlatan är inte heller så dum.   Det är väl ungefär vad vi kommit fram till. 
Jag tror Spanien vinner EM. Så brukar man ju iofs säga men de lyckas ju aldrig aldrig aldrig, men jag säger det ändå. Även fast Holland ser ruskigt heta ut.
Nu ska jag åka o köpa chibbe.
Go Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback