Festival

Det är alltid en speciell känsla när man kommer hem från festival. Allt blir så tyst och avslaget. Just nu känner jag bara att jag vill tillbaka till nåt camp och dricka hemmagjort vin och bara vara bland människor. Nä istället är jag hemma. Tänkte bara vara ledig i sommar och ha det skönt. Grejen är att det ofta bara blir drygt. Nästan skönt o ha ett jobb. Det hade varit gött o ha ett sommarjobb där man bara gick på festivaler. Det hade varit slitigt men kul. Frågan är varför någon skulle vilja betala för det. 
Just nu vill jag bara att något ska hända. Något skojigt. Ut i karlskrona på fredag. Händer det nåt iaf. Ska bli trevligt faktiskt. Att vara full brukar ju vara helt ok liksom. 
Nu ska jag nog städa rummet eller något annat spännande.. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sarah

du får ta sommarjobb på P3 festival!!!

Jaaa....! Bra idé va??

:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback