Mer sommar åt folket

Fan sommaren är snart slut. Har inga mer projekt som jag har planerat. Möjligtvis blir det en tripp till Malmö på tisdag för att se Junior Boys, tror dock inte jag orkar. Har ju trots allt sett dem en gång. 
Jag tycker man ska förlänga sommaren med i alla fall 2 månader. Då hade jag varit nöjd. Jobba o plugga o så.. hm. naah. 
Jobbat sammanlagt 15 timmar sen 1 juli. Riktigt riktigt riktigt gött. Så borde man alltid ha det. Vara ledig men ändå ha massa pengar. Förmodligen har detta varit bästa sommaren ever.  Evenemangen jag varit på avslutades med karneval i Ljungby.  Var riktigt kul o ni ser ju vilka fina krigare vi är!  Trodde aldrig det skulle vara så kul men nu lovar jag att komma tillbaka om jag blir inbjuden igen. hehe.
Nu får jag försöka ha lite kul i Karlskrona innan man drar till Skåne. Dock tycker jag det verkar vara rätt så dött på den fronten.  Nu ska jag sova så jag orkar upp klockan halv fem o se på triathlon. Missat lite mkt av OS för att jag ska vara nöjd men har ju en veckan kvar nu.
Hoppas ni uppskattar bilden :)                        Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-18 @ 20:57:14
Postat av: Sarah

Nästa helg kommer Götheborg till Karlskrona, det lär ju bli livat värre!

he he....



Jag har just avslutat 9 veckors arbete, till skillnad från vissa...

;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback