Youtube, konsten att inte plugga

En del youtubeklipp från vårt lilla träningsläger har kommit: http://www.youtube.com/user/R11D1
tror dock ingen hade gott vidare i idol.. Sen så är det ju oxå klipp på när man får spö av en sjuttonåring i att häva öl.. pinsamt=)
Dagen har spenderats med att inte plugga. Alltid när jag borde plugga så brukar jag hyra ett par tre filmer. Då måste man ju kolla på dem, slipper man plugga, hur smart som helst. Problemet är att man inte lär sig något och att det går dåligt på provet. Denna gången kan jag verkligen ingenting, men jag har ju några dar på mig.. Ska inte hyra mer filmer nu. Kill Bill 1 rekommenderas dock, även Lilja 4-ever va helt ok.
Ne måste väl plugga nu I guess.

Dagens musiktips: Mika - Life in cartoon motion

Kommentarer
Postat av: Slagathor

Vi kan skriva en bok i konsten-att-inte-plugga-studieteknik, finns ju redan så många torra böcker om "vanlig" studieteknik... ;-D

2008-04-08 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback