tv4..

Hur tänker de som bestämmer programmen på tv4? 17.25 Kockduellen 17.55 Leilas mat 19.30 Nigella Folk kommer bli tjocka. Sen är frågan hur kul det är att kolla på 3 matprogram per dag? Inte så kul nej. Jag hade kunnat göra programlistan bättre. Dåligt tänkt iaf. Igår köpte jag kokosmjölk... Vad använder man kokosmjölk till? Jag fick bara nåt infall att jag tänkte att det kan väl vara gott ha i maten. Dåligt tänkt. Ni kan iofs komma med receptförslag. :) Idag va jag ute o gick, Staffanstorp är en byggarbetsplats men det kommer nog bli fint. När jag får mina pokerpengar som tar ett jäkla tag ska jag köpa en kamera så jag kan guida er genom Staffanstorp. Jag är ett geni. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Slagathor

Curry

Postat av: Simon

Allt du har matlagningsgrädde i (typ) kan du ha kokosmjölk i också/istället, o lite thaikrydda eller curry, its the shit. OBS! inte spagetti med köttfärssås.;)

2008-04-17 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback