Mobiler på bussen

Jag irriterar mig på folk som sitter på bussen med sina mobiler och lyssnar på diverse låtar. O då kanske ni tänker att det är väl folk i 13-14 års åldern som gör det, men nej så är det inte. Senast var det ett gäng i typ 20-års åldern. Riktigt coola killar. De sitter o spelar upp diverse rap-låtar med kommentarer som "lyssna på det här flowet" osv. Herregud om ni ska lyssna på sån musik dela inte med er för tusan.
Imorrn ska jag få mkt gjort tänkte jag:   Fixa praktikplats, köpa mat, lämna paket som jag måste byta. Som sagt, mkt.
Nu måste jag sova. Fick inget vettigt skrivet denna gången heller.. hehe..   
Kvällens musik: Håkan!                                  gonatt

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jag stör mig också på sånt ibland , men inget man kan göra åt saken. le och var glad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback