Fröjdfeldt förstör festen

Nu är jag riktigt sur. Liverpool-Arsenal 4-2. Sänkte mitt humör till botten ungefär. Arsenal gör ett underbart kvitteringsmål som borde räckt till semifinal. Men nej. Fröjdfeldt dömer ju. Kan erkänna att det är en straffsituation, men herregud. enda gången han egentligen drar lite i Babel är ju för tusan utanför straffområdet. Jag blir ju galen. Ännu mer bitter blir man ju för att Arsenal blev rånade (Ja rånade!) på en straff förra matchen de möttes. Kanske inte ser det här med direkt opartiska ögon men man kan ju iaf lugnt påstå att arsenal inte hade domsluten med sig. Jaja nu släpper vi det. Och Benitez säger efteråt: "Straffen spelar ingen roll eftersom vi gjorde fyra må i denna matchen" han kan ju inte ha hästar i stallet elr alla läsk i backen.. Ne för arsenal hade säkert flyttat upp precis hela laget utom den som slog frispark om det stod 2-2. ÅÅåååh.. sur blir jag
Annars har jag kommit på att det verkligen kommer gå dåligt dåligt på tentan på torsdag.. men men. får väl hoppas på ett G iaf. Sen har jag kommit på att jag absolut inte vet vad jag ska göra när jag slutar i juni. Vet inte ens om jag vill jobba som massageterapeut. Tycker det är kul och massera och så men jag vet inte riktigt. Får väl komma på det helt enkelt. Sen gäller det ju o hitta jobb med. Känns inte som jag är mannen som startar eget. för mkt och hålla reda på för en förvirrad själ som jag.
Ne ut och gå en runda. Att en simpel fotbollsmatch kan sänka en så. Fan me. Svenskjävlar ska inte döma fotboll i europa.
Musik: Sigur Rós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback