Det här håller inte

Min dygnsrytm när jag är ledig är helt sabbad. En vanlig dag när jag är ledig kan se ut så här:  Sitter uppe vid datorn till 2 och spelar poker eller kollar på tv. Ställer klockan på 10. Vaknar av klockan vid 10 ställer om klockan till 11. Vaknar vid 11 och stänger av klockan. Vaknar vid 12 och stiger upp, det brukar sammanfalla ganska bra med att min gårds och klasskompis B. håller på med sin lunch och att den andra som också bor här S. ska iväg och praktisera. Så henne träffar man inte så mkt när man håller på så eftersom hon slutr vid sådär 10-tiden oftast.
Sen gör jag inte mkt vettigt under dan. Ska nog börja göra lite vettiga saker. Började lite idag med att vara iväg och simma. Köpte ett tio-kort första ggn jag va o simmade för typ 1,5 månad sen så måste komma igång lite nu tänkte jag. I fortsättningen ska jag stiga upp halv tio och gå och lägga mig lite tidigare. När man sen ska gå i skolan så är det ju omöjligt att somna i tid och nästan omöjligt att komma upp ur sängen på morgonen. Plus att jag ska göra mer kreativa saker om dagarna.. hehe.  får se hur det går.
   Lyckats fixa lite praktikställen idag me. Ska vara hos en sjukgymnast en dag, hon lät inte alls så sugen dock men sa att det gick en halv dag. De kiropraktorer och naprapater jag pratat med är inte alls pepp på att ta emot nån student som står och kollar hur dem jobbar.      
Om nån är sugen på att skriva ett arbete om ledskador till mig så är det bara att säga till. Ska vara färdigt den 5 maj. Jag är fruktansvärt osugen på det. Det funkar ju inte heller att skriva det denna gången som man gjorde på gymnasiet.
Nu ska jag kolla på That 70´s show. En av höjdpunkterna varje dag!      

Musik: Johnossi - Johnossi   (Nya skivan "All they ever wanted" också värt att lyssna på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback