frisörskräck

jag har klippt mig. är alltid lite scary. hårfrisörskor är läskiga tycker jag. går jag hellre till tandläkaren. Skulle varit lite billigare bara så man kunde gå oftare.                     Jag har väldigt tråkigt. Vad ska jag göra med mitt liv egentligen. Just nu lutar det åt massörkurs i malmö, hade varit kul o börja nu till våren. Men det kanske blir lite svårt, är inte så ofta man är ute i tid inte.             Sen känner jag mig itne riktigt riktigt säker heller.. känns som man lägger lite mkt pengar om man känner att det inte är nåt som man vill hålla på med.. men men.. måste väl chansa me nångång.. nu har man ju itne gjort nåt vettigt på länge länge. Vill ut o resa o göra en massa grejer, men va fan man är ju inte farligt rik.                  alla andra är ute o reser o så. hmm. avundsjuk..  
nåt behöver hända här asså.. vill ha nya kompisar. (inte för att det är nåt fel på de jag har).. men jag vill ha fler umgängeskretsar!!                              måste hända nåt spektakulärt snart...            leda o tristess är vad det är..    nu ska jag sova.               arsenal-liverpool 3-0           nåt gött iaf!               natt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback